Veelgestelde Vragen

Wanneer is de Hapertse Dorpsquiz:

De quiz avond is op vrijdag 27 september 2019 van 19.00 tot 23.00 uur

Wanneer is de uitslag:

De uitslag en het Dorpsfeest is op zaterdag 5 oktober in Den Tref. Meer informatie hierover volgt binnenkort.

Wie mag er mee doen:

Daar kunnen we kort over zijn: Iedereen. Je kan je eigen team samenstellen. We adviseren minimaal 10 deelnemers per team. Er is geen maximum. De quiz bestaat uit vragen voor jong en oud, dus houdt daar rekening mee als je je team samenstelt.

Waar wordt het gehouden:

Het uitreiken en inleveren van de quizvragen en het Dorpsfeest vinden allemaal in Den Tref plaats. Het invullen van de vragen kan elk team op haar eigen locatie doen.

Er mag per locatie maar 1 team aanwezig zijn. Daarnaast kunnen er opdrachten voorkomen waarvoor (een gedeelte van) het team naar een andere locatie zal moeten gaan.

Wat kost het:

Het inschrijven kost €45,– per team. Inschrijven kan via deze website. Na inschrijving ontvangt de teamcaptain een email met daarin het reglement en de betaalspecificaties. De inschrijving is pas definitief als het inschrijfgeld is betaald. Met het betalen van het inschrijfgeld gaat men expliciet akkoord met het reglement.

Door wie wordt de Hapertse Dorpsquiz georganiseerd:

De Hapertse Dorpsquiz wordt georganiseerd door de stichting Hapertse Dorpsquiz die speciaal voor dit doel is opgericht. We hebben geprobeerd om een gemêleerd gezelschap samen te stellen, zodat we de Haperste Dorpsquiz vanuit zo veel mogelijk invalshoeken kunnen benaderen. Kijk voor meer informatie bij organisatie.

Wanneer moet ik opgeven waar we als team zitten op de quiz avond?

Dat hoeven we pas een week voor de quizdatum te weten. We zullen dit per mail communiceren.

Hoeveel teams kunnen er meedoen met de quiz?

Omdat de quiz thuis gemaakt wordt kunnen er veel teams meedoen. Er is geen maximum aan inschrijvingen. Hoe meer zielen …

DE HAPERTSE DORPSQUIZ

ZORG DAT JE ERBIJ BENT

Team Aanmelden

terug naar boven